7 prostych kroków do pracy zdalnej

Musisz przygotować pracowników do pracy w trybie home office?
Nie wiesz, jakie oprogramowanie wybrać, aby dane Twojej firmy i Twoich klientów były bezpieczne?
Brakuje Ci sprzętu? Wynajmij go!
Zobacz, jak krok po kroku możemy Ci pomóc.

Krok 1

Nasz specjalista IT skontaktuje się z Tobą i ustali, jakiego sprzętu potrzebujesz, co Twoim pracownikom jest niezbędne do pracy. Znajdziesz u nas m.in. laptopy renomowanych firm takich jak: DELL, HP, LENOVO.

Krok 2

Potwierdzamy ustalenia i składasz zamówienie.

Krok 3

Przygotowujemy wybrany sprzęt do działania, konfigurujemy go zgodnie z Twoimi wymaganiami.

Krok 4

Instalujemy niezbędne oprogramowanie, np. Microsoft Office. Jesteśmy partnerem oprogramowania antywirusowego ESET, a także oprogramowania Winflector. To wszystko możemy skonfigurować na Twoim sprzęcie.

Krok 5

W pełni przygotowany sprzęt wysyłamy pod wskazany adres – do Ciebie lub Twojego pracownika.

Krok 6

Kiedy wynajęty sprzęt dotrze na miejsce, pomagamy Ci go uruchomić oraz zdalnie połączyć z Twoją firmą, np. poprzez VPN.

Krok 7

Jeśli tego potrzebujesz, przeprowadzimy zdalną migrację danych z Twojego stacjonarnego sprzętu na sprzęt wynajmowany.

Teraz możesz pracować bez przeszkód. A to wszystko zdalnie!
Nie ma potrzeby spotykania się ani z Tobą, ani z Twoim pracownikiem.

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on linkedin
Udostępnij w LinkedIn