Firmy otworzyły się na zdrowie

5 listopada drzwi Team Prevent Poland otworzyły się i zaprosiły firmy z całej Polski do udziału w Otwartych Dniach Zdrowia. Dzień poświęcony zdrowiu oraz wdrażaniu polityki prozdrowotnej w przedsiębiorstwie okazał się tematem, który zainteresował wiele firm, o różnych profilach działalności.

   

Efektywne zarządzanie zdrowiem jest możliwe tylko dzięki skoordynowanym działaniom, ukierunkowanym na rzeczywiste problemy zdrowotne z jakimi zmagają się pracownicy. Dlatego też zespół prowadzący Otwarte Dni Zdrowia stanął przed nie lada wyzwaniem, aby uświadomić odwiedzającym jak ważne jest wprowadzenie programu zarządzania zdrowiem, a także jakie narzędzia można w tym celu wykorzystać.

Wydarzenie podzielone zostało na dwa bloki. W pierwszej części uczestnicy Otwartych Dni Zdrowia poddali się różnym pomiarom, dzięki którym mogli zbadać m.in. cholesterol, glukozę, ciśnienie krwi, BMI czy też sprawdzić poziom tkanki tłuszczowej. Dodatkowo na uczestników czekały takie aktywności jak: wystawa dietetyczna, platforma balansująca, Dermalux, spirometria czy ABI (wskaźnik kostka-ramię). Z kolei podczas bloku wykładowo-warsztatowego zaproszeni goście uczestniczyli w zajęciach poświęconych ćwiczeniom przy biurku oraz wysłuchali prelekcji na temat ergonomii w pracy. 

 

   

 

Udział w wydarzeniu zwrócił uwagę uczestników na to, jak dzięki tego typu eventom i działaniom realizowanym na terenie zakładu pracy można podnieść świadomość na temat stanu zdrowia pracowników, zwiększyć kontrolę nad przyczynami absencji chorobowej a jednocześnie zintegrować pracowników i umocnić wizerunek firmy.

 

Dziękujemy wszystkim gościom i partnerom za udział w Otwartych Dniach Zdrowia. Cieszymy się, że tak chętnie uczestniczyliście Państwo w tym wydarzeniu. Mamy też nadzieję, że spotkamy się po raz kolejny wiosną podczas kolejnej edycji Otwartych Dni Zdrowia. Zapraszamy również do kontaktu z nami, zespół Dni Zdrowia stoi do Państwa dyspozycji.

 

 

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on linkedin
Udostępnij w LinkedIn