Co robić, gdy barierą w dobrej i regularnej komunikacji z klientem jest dla nas dystans, język czy nieznajomość specyfiki zakładu? Jeśli nie jesteśmy pewni, czy mamy zespół pracowników o odpowiednich kompetencjach, a deadline na rozwiązanie reklamacji nie daje nam spokoju zaangażujmy profesjonalistów. 

Resident Engineering

Na czym polega Resident Engineering?

Główne zadanie Resident Engineering to unikanie reklamacji. Można tego dokonać o wiele łatwiej, będąc regularnie na zakładzie klienta, znając osoby odpowiedzialne za produkt oraz komunikując z nimi otwarcie.

Klientowi również nie zależy na wystawianiu oficjalnej reklamacji, jeśli problem można rozwiązać inaczej. A można, np. podmieniając daną partię towaru, organizując samodzielnie szybką kontrolę i naprawę lub szukając wspólnie z klientem rozwiązania problemu. Nie zawsze reklamacji da się uniknąć, ale bardzo często można zminimalizować jej zasięg, a dzięki temu i koszty.

Jak pracują nasi Resident Engineering

  • w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, w zależności od potrzeb klienta,
  • zapewniają back-up w razie nieobecności,
  • znają metodologię rozwiązywania problemów, np. 8D,
  • posługują się komunikatywnie językiem angielskim, również technicznym,
  • są mobilni – mogą odwiedzać zakład dostawcy lub inne zakłady klienta w razie potrzeb,
  • kontaktują się bezpośrednio z osobami decyzyjnymi odpowiedzialnymi za nasz produkt.

Dlaczego Team Prevent?

  • mamy wieloletnie doświadczenie w resident engineering’u,
  • obsługujemy w tym zakresie OEM-ów – Opel Gliwice, FCA Tychy,
  • pracujemy zarówno dla polskich, jak i zagranicznych dostawców,
  • dzięki temu, że jesteśmy jedynym w Polsce przedstawicielem VDA QMC szkolimy naszych inżynierów z narzędzi jakościowych, audytowania czy kompetencji miękkich.