Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)

ID 9200

Czas trwania: 1,5 dnia

Cena: 1280 PLN + VAT

Opis szkolenia

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników ze specyficznymi wymaganiami koncernu VW GROUP, które obowiązują dostawców przemysłu motoryzacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie realizacji wymagań dokumentów serii Formel Q. Omawiane są poszczególne zagadnienia Q-Konkret, Q-Capability oraz Q-New Part Integral. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za nadzór, wdrożenie w zakresie specyficznych wymagań grupy VW oraz do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów.

Zawartość

  • Q-Konkret jako zestaw podstawowych wymagań.
  • Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty.
  • Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia.
  • Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu.
  • Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej.
  • Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowych.
  • Samoocena.
  • Audit procesu / Audit wyrobu.
  • Analiza potencjału.
  • Audit D/TLD.
  • Audit poddostawcy.
  • Rewizja techniczna.
  • Analiza problemu.
  • Kontrola aplikacji.
  • Q-Neuteile.
  • Zarządzanie projektami dla grupy VW.
  • Kwalifikacja nowych części wg VDA MLA.
  • Zatwierdzenie produktu.
  • Zatwierdzenie procesu.

Literatura

  • Formel Q

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa Team Prevent PL.

Efekty kształcenia

  • Możliwość wykorzystania podstawowych informacji dotyczących zarządzania wymaganiami klienta VW.
  • Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych dokumentów, związanych z wymaganiami VW, w poszczególnych etapach cyklu życia wyrobu.
  • Zapoznanie się z zestawem podstawowych wymagań klienta VW.
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów prowadzenia dokumentacji oraz tego, jakie są kluczowe dokumenty i formularze wymagane przez klienta VW, w celu spełnienia jego wymagań.

Powiązane szkolenia

  • ID 516 – Formel Q
  • ID 9402 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW
  • ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.