Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG

ID 9403

Czas trwania: 1 dzień

Cena: 1380 PLN + VAT

Opis szkolenia

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Daimler AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Daimlerem. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Daimlerem nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Daimler AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów.

Zawartość

  • Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na podstawie wymagań IATF 16949.
  • Analiza i prezentacja Globalnych CSR Daimlera na podstawie Mercedes Benz Special Terms.
  • Przegląd VDA RGA (MLA) oraz oznaczeń harmonogramów Daimlera.
  • Zatwierdzanie procesu i części oraz rekwalifikacja zgodnie z wymaganiami Daimlera z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
  • Raportowanie działań poreklamacyjnych z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
  • Ocena dostawcy w oparciu o Daimler Scorecard oraz monitorowanie satysfakcji klienta.

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa Team Prevent PL.

Efekty kształcenia

  • Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Daimlera.
  • Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzaniem CSR w oparciu o IATF 16949.
  • Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
  • Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się klienta.
  • Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Daimlerem.

Powiązane szkolenia

  • ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: FCA, GM, PSA
  • ID 9402 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW
  • ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)
  • ID 516 – Formel Q

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl