Ładowanie Szkolenia

« Wszystkie Szkolenia

  • To szkolenie już się zakończyło.

Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) (ID 9200)

28 października 09:00 - 29 października 16:00

1220 PLN

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

OPIS SZKOLENIA

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników ze specyficznymi wymaganiami koncernu VW GROUP, które są obowiązujące dla dostawców przemysłu motoryzacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie realizacji wymagań dokumentów serii Formel Q. Omawiane są poszczególne zagadnienia Q-Konkret, Q-Capability oraz Q-Neuteile. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie skierowane do inżynierów jakości odpowiedzialnych za nadzór, wdrożenie w zakresie specyficznych wymagań grupy VW oraz do inżynierów odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów.

ZAWARTOŚĆ

Q-Konkret jako zestaw podstawowych wymagań

  • Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty.
  • Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia.
  • Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu.
  • Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej.

Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowych

  • Samoocena.
  • Audit Procesu / Audit Wyrobu.
  • Analiza Potencjału.
  • Audit D/TLD.

Audit Poddostawcy

  • Rewizja Techniczna.
  • Analiza Problemu.
  • Kontrola Aplikacji.

Q-Neuteile

  • Zarządzanie projektami dla grupy VW.
  • Kwalifikacja nowych części wg VDA MLA.
  • Zatwierdzenie produktu.
  • Zatwierdzenie procesu.

LITERATURA

  • Formel Q

EGZAMIN/TEST

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

POTWIERDZENIE UCZESTNICTWA

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa TP PL.

EFEKTY KSZTAŁCENIA

  • Możliwość wykorzystania podstawowych informacji dotyczących zarządzania specyficznymi wymaganiami klienta VW.
  • Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych dokumentów, związanych ze specyficznymi wymaganiami VW, w poszczególnych etapach cyklu życia wyrobu.
  • Zapoznanie się z zestawem podstawowych wymagań klienta VW.
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów prowadzenia dokumentacji oraz tego, jakie są kluczowe dokumenty i formularze wymagane przez klienta VW, w celu spełnienia jego wymagań.

POWIĄZANE SZKOLENIA

  • ID 516 – Formel Q
  • ID 9402 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW
  • ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG

CENA ZAWIERA

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Szczegóły

Start:
28 października 09:00
Koniec:
29 października 16:00
Koszt:
1220 PLN
Kategoria:
ID szkolenia:

Organizator

Team Prevent Poland – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@teamprevent.com
Strona internetowa:
www.teamprevent.pl

Miejsce

Biuro Team Prevent w Bielanach Wrocławskich
Różana 2a
Bielany Wrocławskie, dolnośląskie 55-040 Polska
+ Google Map
Telefon:
+48 728 518 393

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl