
- To szkolenie już się zakończyło.
Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) (ID 9200)
9 grudnia 09:00 - 10 grudnia 16:00
1220 PLNOPIS SZKOLENIA
Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników ze specyficznymi wymaganiami koncernu VW GROUP, które są obowiązujące dla dostawców przemysłu motoryzacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie realizacji wymagań dokumentów serii Formel Q. Omawiane są poszczególne zagadnienia Q-Konkret, Q-Capability oraz Q-Neuteile. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie skierowane do inżynierów jakości odpowiedzialnych za nadzór, wdrożenie w zakresie specyficznych wymagań grupy VW oraz do inżynierów odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów.
ZAWARTOŚĆ
Q-Konkret jako zestaw podstawowych wymagań
- Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty.
- Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia.
- Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu.
- Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej.
Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowych
- Samoocena.
- Audit Procesu / Audit Wyrobu.
- Analiza Potencjału.
- Audit D/TLD.
Audit Poddostawcy
- Rewizja Techniczna.
- Analiza Problemu.
- Kontrola Aplikacji.
Q-Neuteile
- Zarządzanie projektami dla grupy VW.
- Kwalifikacja nowych części wg VDA MLA.
- Zatwierdzenie produktu.
- Zatwierdzenie procesu.
LITERATURA
- Formel Q
EGZAMIN/TEST
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
POTWIERDZENIE UCZESTNICTWA
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa TP PL.
EFEKTY KSZTAŁCENIA
- Możliwość wykorzystania podstawowych informacji dotyczących zarządzania specyficznymi wymaganiami klienta VW.
- Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych dokumentów, związanych ze specyficznymi wymaganiami VW, w poszczególnych etapach cyklu życia wyrobu.
- Zapoznanie się z zestawem podstawowych wymagań klienta VW.
- Zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów prowadzenia dokumentacji oraz tego, jakie są kluczowe dokumenty i formularze wymagane przez klienta VW, w celu spełnienia jego wymagań.
POWIĄZANE SZKOLENIA
- ID 516 – Formel Q
- ID 9402 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW
- ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG
CENA ZAWIERA
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.