Ładowanie Szkolenia

« Wszystkie Szkolenia

  • To szkolenie już się zakończyło.

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG (ID 9403)

14 października 2019 09:00 - 15 października 2019 16:00

1340 PLN

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

OPIS SZKOLENIA

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Daimler AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy
z Daimlerem. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Daimlerem nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Daimler AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, a także w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów.

ZAWARTOŚĆ

  • Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na podstawie wymagań IATF 16949.
  • Analiza i prezentacja Globalnych CSR Daimlera na podstawie Mercedes Benz Special Terms.
  • Przegląd VDA RGA (MLA) oraz oznaczeń timingów Daimlera.
  • Zatwierdzanie procesu i części oraz rekwalifikacja zgodnie z wymaganiami Daimlera z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
  • Raportowanie działań poreklamacyjnych z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
  • Ocena dostawcy w oparciu o Daimler Scorecard oraz monitorowanie satysfakcji klienta.

EGZAMIN/TEST

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

POTWIERDZENIE UCZESTNICTWA

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa TP PL.

EFEKTY KSZTAŁCENIA

  • Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Daimlera.
  • Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzaniem CSR w oparciu o IATF 16949.
  • Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
  • Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się w portalu klienta.
  • Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Daimlerem.

POWIĄZANE SZKOLENIA

  • ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: FCA, GM, PSA
  • ID 9402 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW
  • ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)
  • ID 516 – Formel Q

CENA ZAWIERA

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Szczegóły

Start:
14 października 2019 09:00
Koniec:
15 października 2019 16:00
Koszt:
1340 PLN
Kategoria:
ID szkolenia:

Organizator

Team Prevent Poland – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@teamprevent.com
Strona internetowa:
www.teamprevent.pl

Miejsce

Biuro Team Prevent w Pszczynie
Batorego 19
Pszczyna, 43-200 Polska
+ Google Map
Telefon:
+48 32 326 30 08

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl